Допомога

  1. Не виконується платіж. Після заповнення усіх реквізитів виникає повідомлення «Операція не може бути виконана».

    Для успішного здійснення платежу необхідно, щоб виконувались наступні умови:

    • Умова 1. Доступ до рахунку, з якого здійснюється платіж, повинен мати статус «Активний без обмежень». Тип доступу до рахунку можна уточнити в будь-якому Відділенні Вашого Банку.

    • Умова 2. На рахунку, з якого здійснюється платіж, повинна бути достатня сума доступних коштів для здійснення платежу (не сальдо, а саме доступна сума коштів).

      Якщо всі умови виконуються, але платіж не здійснюється, просимо повідомити про дану ситуацію службу клієнтської підтримки Вашого банку.

  2. Який розмір комісії при здійсненні платежів через систему?

    При використанні сервісу не стягується додаткова комісія чи будь-які інші додаткові платежі.

  3. Не виконався регулярний платіж. Чому так?

    Можливі причини:

    • Причина 1. Зазначена Вами дата виконання регулярного платежу є тією самою датою, коли сам регулярний платіж було створено.

    • Причина 2. На день здійснення операції не було достатньо коштів на рахунку, подбайте про наявність коштів за день до його виконання.

    • Причина 3. Регулярний платіж не може бути виконаний за рахунок коштів овердрафту.