Допомога
-
Не виконується платіж. Після заповнення усіх реквізитів виникає повідомлення «Операція не може бути виконана».
Для успішного здійснення платежу необхідно, щоб виконувались наступні умови:
-
Умова 1. Доступ до рахунку, з якого здійснюється платіж, повинен мати статус «Активний без обмежень». Тип доступу до рахунку можна уточнити в будь-якому Відділенні Вашого Банку.
-
Умова 2. На рахунку, з якого здійснюється платіж, повинна бути достатня сума доступних коштів для здійснення платежу (не сальдо, а саме доступна сума коштів).
Якщо всі умови виконуються, але платіж не здійснюється, просимо повідомити про дану ситуацію службу клієнтської підтримки Вашого банку.
-
-
Який розмір комісії при здійсненні платежів через систему?
При використанні сервісу не стягується додаткова комісія чи будь-які інші додаткові платежі.
-
Не виконався регулярний платіж. Чому так?
Можливі причини:
-
Причина 1. Зазначена Вами дата виконання регулярного платежу є тією самою датою, коли сам регулярний платіж було створено.
-
Причина 2. На день здійснення операції не було достатньо коштів на рахунку, подбайте про наявність коштів за день до його виконання.
-
Причина 3. Регулярний платіж не може бути виконаний за рахунок коштів овердрафту.
-